گام مشترک سایپا و ایرانخودرو در حوزه خدمات پس از فروش | مدیرعامل

انتهای پیام/
کلید واژه ها: خدمات پس از فروش – سایپا – نمایندگی – ایرانخودرو – لوازم یدکی – گروه خودروسازی سایپا – لوازم – خودروسازی سایپا – کیفیت خدمات – خدمات – کاهش هزینه – خودروسازی – استاندارد – فروش – مدیرعامل – پاسخگویی – عرضه – مشتریان – سال قبل – دسترسی – افزایش – ادغام – نزدیک – تولید – هزینه – کیفیت – گزارش – مناسب – بازار – ارائه



منبع

– اخبار شرکت ها؛ به گزارش سایت قطره و به نقل ازسایپا در مورد عرضه لوازم یدکی در نمایندگی های سایپا گفت: خوشبختانه در سه ماه اخیر عرضه لوازم یدکی به بازار بیش از 300 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش یافته و این لوازم بر اساس استاندارد تولید و با قیمت مناسب ارائه شده است لذا در این زمینه مشکل خاصی وجود ندارد.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا از ادغام برخی نمایندگی های سایپا و ایرانخودرو به منظور کاهش هزینه ها، بالابردن کیفیت خدمات پس از فروش، تسهیل دسترسی مشتریان به نمایندگی ها و بهبود سطح پاسخگویی در آینده ای نزدیک خبر داد.