کوچ معامله کنندگان اینترنتی خودرو به پارکینگ ها/ دلالی خودروهای قرعه کشی شده



بازار خودرو مدت هاست که در وضعیت رکود به سر می برد. اما هجوم مردم به پارکینگ ها و مراکز خرید و فروش خودرو طی چند هفته اخیر باعث شده تا برخی بحث خروج از رکود را پیش بکشند. – اما بررسی های میدانی نشان می دهد که این تغییر رفتار هم ریشه در قطعی سراسری اینترنت دارد. به گزارش ایران پژواک ، اینجا مرکز خرید و فروش خودرو چیتگر است. جمعه های هر هفته متقاضیان و عرضه کنندگان خودرو در قراری نانوشته اینجا گرد هم می آیند تا نیاز یکدیگر را پاسخ دهند. اکثر خودروهای عرضه شده دست دوم هستند. گفتگویی کوتاه با فروشندگان لازم است تا مشخص شود اکثر آن ها همان نمایشگاه دارانی هستند که در طول هفته موفق به واسطه گری نشده اند. گویا جمعه بازار خودرو آخرین تیر ترکش آن هاست تا عقب ماندگی درآمدی خود را جبران کنند. در این بین عده ای هم در بازار حضور دارند که بازاری ها به آن ها فروشنده مصرفی می گویند. هر چقدر که خریداران بی اعتنا از کنار گروه اول می گذرند، این گروه با استقبال ویژه ای در مراکز خرید و فروش مواجه می شوند. دور خودرو آن ها حداقل دو سه نفر خریدار ایستاده اند. واسطه گران گرچه معمولاً قیمت های بالاتر از عرف برای خودروهای خود در نظر می گیرند، اما این روزها بهتر از هر گروهی نسبت به رکود بازار آگاهند و اولین خریدار واقعی را روی هوا می زنند.
منبع خبر: ایران پژواک
دسته بندی خبر: اقتصادی



منبع