نمای بیرونی مغازه ای با ظاهر لوکس و شیک

فرش ها به طور معمول به صورت طرح دار هستند و از رنگ جسورانه ای برای تضاد دیوارهای سفید برخوردار هستند. برای به حداکثر رساندن نور طبیعی ، دیوارهای پاریسی سفید نگه داشته می شوند و رنگهایی که در مبلمان و دکوراسیون به کار می روند تیره تر هستند تا یک تضاد واضح ایجاد شود. مبلمان این سبک ساده و ساخته شده از چوب تیره است. رنگ های داخلی سبک و ظریف است و شامل آبی کم رنگ ، کرم ، خاکستری ، زرد و سبز است. پالت رنگ خنثی با چوبهای تیره مانند چوب ماهون یا چوب ساج در تضاد است. مبلمان در این سبک کاملاً بی نظیر است و دارای قطعات مانند مبل های مارشملو و صندلی های تخم مرغی است. پالت های رنگی داخلی یک رنگ هستند و رنگ کرم به دلیل اینکه یک پس زمینه ی ساده ای است و با مبلمان چوبی به خوبی جفت می شود ، یک رنگ محبوب در خانه های به سبک ماموریت است. منطقی است که Starbucks (شرکت آمریکایی در زمینه قهوه ) از شمال غربی اقیانوس آرام منشا گرفته است. آشپزخانه های شمال غربی معمولاً دارای اسپرسو یا قهوه ساز هستند که یک قفسه داخلی برای لیوان ، فنجان و نعلبکی دارند .

در اینجا برای فضای داخلی از خود موضوع قهوه الهام گرفته شده است. ورودی خانه های به سبک زراعت دارای نرده های پیچدار ، راه پله های خمیده و بزرگ است. تقریباً مانند فضای داخلی یونان و روم ، خانه های به سبک پالادیان متکی بر تقارن ، تعادل و تناسب هستند. مبلمان دارای خطوط صاف با جزئیات بسیار کمی هستند ، مینیمالیسم (به کاربردن ساده ترین طرح یا شکل ) از معماری تحت تأثیر فلسفه ژاپن است که ارزش فضای خالی و عدم وجود زینت را درک می کند. مبلمان دارای خطوط صاف با الهام از معماری دهه 1930هستند . در طول یک روز ممکن است عده ی بسیار زیادی از جلوی مغازه شما عبور کنند اما تمام آنها به داخل مغازه نمی آیند و تمام کسانی که به داخل مغازه می آیند اقدام به خرید نمی کنند؛ با استفاده از طراحی مغازه و طراحی جذاب دکور و نمای مغازه می توانید عده بیشتری را به سمت خرید از مغازه خود جذب کرده و با یک ارتباط قوی بین مشتری و مغازه، شانس بیشتری در فروش محصولات خود داشته باشید.

در حقیقت حدود ۹۰ درصد از افراد به محض ورود به فضای داخلی مغازه به طور ناخودآگاه جذب قفسه ها و محصولات چیده شده در دیوار سمت راست آن مغازه خواهند شد. طراحی دکوراسیون حرفه ای و لوکس مغازه و دکوراسیون ویترین می تواند بیانگر کیفیت محصول و به نوعی احترام به مشتری باشد که در نهایت منجر به بازاریابی و معرفی شایسته مغازه و برند شما خواهد شد. در طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی فضای فروشگاه باید تابلوهایی رو بکار ببریم که هویت برند رو نشون بده و طرح رنگ تابلوها رو در سرتاسر فروشگاه ادامه بدیم. در ادامه موارد دیگری را در رابطه با قیمت شیائومی مطرح خواهیم کرد به این دلیل که احتمال میدهیم برای اکثر افرادی که برای اولین بار قصد دارند از این برند خرید کنند، ابهام وجود داشته باشد. در واقع کوچکی و متراژ کم در هر فضایی سبب می شود تا چیدمان و طراحی با چالش های زیادی مواجه شود و یا امکان جای دادن همه حوزه های ضروری وجود نداشته باشد در چنین مکان هایی استفاده بهینه از امکانات موجود و طراحی متناسب با مبلمان چند منظوره و سفارشی در اولویت قرار می گیرد و می تواند برکارایی و زیبایی فضا بیافزاید همین امر می باشد که احساس رضایت را در کاربران مغازه و فروشگاه به وجود می آورد.

خانه های مکزیکی میتواند دارای مبلمان هایی از چوب تیره و یا مرطوب باشد. نمای کامپوزیت طرح سنگ، نمای کامپوزیت رومی و نمای کامپوزیت آجری از جمله طرح های ظاهری این ورق هستند. فضای داخلی به سبک جهان قدیمی از مکانهای مختلف اروپایی در سراسر جهان ، از جمله اسپانیا ، ایتالیا و فرانسه سرچشمه می گیرد. خانه های سبک دنیای قدیمی از چند سبک مختلف از جمله قرون وسطایی و رنسانس برخوردار است و حتی تعادل زیبایی شناسی سنتی و روستایی نیز وجود دارد. سبز جنگلی و کرم محبوب ترین رنگهایی است که در خانه های دنیای قدیم برای یک اثر آرام و در عین حال باشکوه استفاده می شود. در هر اتاق از انواع متریال برای ترکیبی از سبک قدیم و جدید استفاده می شود ، مانند بتن ، چوب و شیشه. از پالت رنگی خنثی برای تأکید بر انواع بافت های موجود در قسمت داخلی مانند دیوارهای آجری ، کفهای سنگی و میز های چوبی استفاده می شود. حمام های ممکن است دارای یک وان با یک میز کوچک بسیار خاص باشد. زیرا ممکن است هر دو طبقه برای یک مغازه باشد و یا کاربرد دو طبقه متفاوت باشد.

برای مثال ، ساعت قدیمی یا لامپ ممکن است با یک مبل ساده مدرن جفت شود. ساختار یخچال ایستاده چگونه است؟ قطعات تزئینی مانند گلدان ها ، مجسمه ها و نقاشی ها و ایوان ها دارای مضامین اساطیر یونان است و از معماری یونان و روم الهام گرفته شده است. معمولا طراحی دکوراسیون مغازه به سبک معماری مدرن هزینه کمتری نسبت به سبک هایی چون معمری کلاسیک دارد . با توجه به رقابتی که معمولا در بازار اصناف مختلف وجود دارد، فروشندگان سعی می کنند تا از ایده های جدید در کسب و کار خود استفاده نمایند. با توجه به اینکه ویترین اولین جایی است که نظر مشتری شما را جلب می کند پس بیشترین میزان خلاقیت را در ویترین خود به کار ببرید. با توجه به این که روز به روز به میزان این رقبا افزوده می شود و مغازه های جدید نیز راه اندازی می گردد، شاید شما نیز به عنوان یک فروشنده به تغییر و یا بازسازی دکور فروشگاه خود فکر کنید. میزان اهمیت یک نمای خوب برای یک ملک تجاری می تواند مانند اهمیت یک لباس خوب باشد.

برای مانکنهای داخل ویترین از لباس های تکراری استفاده نکنید و سعی کنید تنوع اجناس داخل مغازه را در ویترین نشان دهید. بهتر است لباس ها را در قفسه ی بوتیک روی هم بچینید یا بالا تر از سطح زمین قرار دهید. یکی دیگر از مواردی ای که می توان بر حسب آن طراحی و اجرای نمای مغازه انجام می شود سبک طراحی مغازه است. اگر الان این کار را انجام ندهید تا چند وقت دیگر مجبور به انجام آن می شوید؛ چون می بینیم روز به روز اهمیت کسب و کارهای اینترنتی بیشتر می شود. یک دیگر از سبک های دکوراسیون داخلی جذاب فضای داخلی با طراحی ارگانیک می باشد. اگر دکور شما حرفی برای گفتن داشته باشد و دارای ایده های نو باشد می توانید امیدوار باشید که با ارائه خدماتی مناسب هر بیننده ای را به یک مشتری تبدیل نمایید. فضای داخلی به سبک ملوانی شبیه به خانه های ساحلی و سبک های ساحلی است ، اما خانه های دریایی معمولاً دارای رنگهای نسبتآ بیشتری هستند – یعنی قرمز و آبی. اولین نکته برای طراحی دکوراسیون مغازه توجه به نوع محصولات و همچنین متراژ فروشگاه مورد نظر است که اهمیت فوق العاده ایی در نوع دیزاین مغازه دارد.

دیگر داشتن یک فروشگاه محصولات آرایشی و بهداشتی پرفروش، در گوشه ای از شهر، رؤیا نیست؛ چون حتی بدون آن هم می توانید صاحب یک فروشگاه باشید. احساس آرامش بوسیله بالشتک های مخمل خواب دار و فراوانی گیاهان با برگ های سبز نیز از ویزگی های دیگر این سبک است. سفال ها اغلب دارای طرح های پیچیده و رنگی هستند که تحت تأثیر گیاهان و جانوران موجود در مکزیک قرار دارند. گیاهان زنده در گلدانهای سفالی برای افزودن حس زندگی و هوای تازه به فضا نیز کمک می کنند. اگر از سطوح مصنوعی استفاده شود ، از الگوهایی با بافت های ویژه ایی استفاده میشود تا حس طبیعی و خاکی را القا دهد . در واقع این مرکز تمامی کارهای طراحی خود را در سایت قرار داده اند تا شما با مشاهده این طراحی ها و لیست قیمت ها بتوانید به راحتی طراحی مغازه و ساختمان های اداری و خانه های مسکونی را با آنها بسپارید. در طراحی داخلی گل فروشی از آنها استفاده کنیم. به علاوه باید با افرادی که به صورت عمده خرید میکنند مانند آرایشگاهها به خوبی تعامل برقرار کنید و تخفیفات حدود 15درصدی به آنها بدهید، چراکه آنها میتوانند مشتریان زیادی برای شما بفرستند و کسبوکارتان را حسابی رونق ببخشند.

به همین جهت همواره فروش بالایی داشته و میتواند سود خوبی را به همراه داشته باشد. از دیگر عوامل تأثیرگذار در طراحی داخلی یک مغازه به شمار می روند. امروزه نورپردازی مغازه ها، فروشگاه ها و انواع محیط های تجاری دیگر یکی از اصول اصلی در دنیای تجارت است. بالش ها ، پرده ها ، فرش ها ، حوله ها و غیره دارای رنگ های روشن و تیره مانند قرمز و آبی هستند و بقیه قسمت های داخلی آن با رنگ های خنثی مانند سفید و بژ پر شده است. فضای داخلی با پارچه های سفید و کرم رنگ سبک و روشن است. ما در فروشگاه ها دیواری با عنوان” دیوار قدرت” تعریف می کنیم که اولین چیزی است که مشتری در هنگام ورود به داخل فروشگاه با آن مواجه می شود.

عناصری مانند کف و سقف به شکل اصلی خود کمرنک می شوند ، در حالی که دیوارها با کاغذ دیواری گرافیکی با الگوهای هندسی جسورانه پوشیده شده اند. این سبک بر روی مواد طبیعی مانند استیل ، شیشه و بتون تمرکز دارد که در کف و میز و لوازم استفاده می شوند و کمتر وارد جزئیات می شود. لامپهای کف سه پایه با نور متمرکز این سبک دریایی را تقویت می کند. ، و با توجه به نوع فروشگاه ، مشتریان و نیازها بهترین رنگ را برای نوع محصول ارائه شده انتخاب کنید. با این حال ، بر خلاف فضای داخلی مینیمالیستی ، این خانه ها دارای مقدار کمی از رنگ های روشن مانند نارنجی ، صورتی و فیروزه ای روی مواردی مانند ظروف غذاخوری ، پرده و فرش هستند . از کاغذ دیواری نیز به مقدار کم استفاده می شود – شامل الگوهای الهام گرفته از طبیعت ، مانند گل و تاک است. کاشی و سرامیک دیواری اغلب در آشپزخانه و اتاق ناهار خوری مورد استفاده قرار می گیرند.

از خطوط راه راه بیشتر به عنوان الگو روی همه چیز استفاده میشود از کاغذ دیواری و بالش گرفته تا فرش و حوله. لوازمی از قبیل میز و صندلی تمایل دارند خطوط صاف و ساده ای داشته باشند و دارای تزیینات جزئي باشند. خطوط موجود در میزها ، صندلی ها و مبل ها ساده هستند ، در حالی که اثاثه یا لوازم داخلی دارای پارچه ها و الگوهای متنوعی هستند. چاپ و الگوهای مانند معرق کاری را می توان در همه چیز از کاشی تا بالش یافت. ملیله های بافته شده و پارچه هایی که دارای الگوهای گلدار و یا راه راه هستند برای تزئین فضای داخلی استفاده می شوند. تزئین دیوارهای خانه های هلندی پنسیلوانیا شامل نقاشی هایی از میوه ها ، حیوانات ، گل ها یا خط آلمانی است. فضای داخلی به سبک پلنتیشن حاوی ترکیبی از عناصر معماری اسپانیایی و استعماری است.

سبک مدرنیستی ، که سبک بین المللی شناخته می شود ، از معماری مینیمالیستی دهه 1920 الهام گرفته شده است. کاشی های قرمز پشت بام ها ، شبیه به معماری توسکایی ، بسیاری از خانه های مدیترانه را زینت می دهد. در این خانه ها از کفپوش های چوبی ، کاشی و بتونی به جای فرش به دلیل سادگی و نگهداری آسان , طراحی داخلی ویترین مغازه استفاده می شود. این سفالهای رنگی ماژولیکا ( یک نوع کاشی صورتی) در اواخر دهه 1600 و اوایل دهه 1700 در صومعه ها و کلیساهای مکزیک مشهور بود. از رنگهای پررنگ و جسورانه استفاده می شود ، مانند صورتی روشن ، سبز، نارنجی ، قرمز و زرد.

مانند تابلوی مغازه، استفاده ی صحیح از نورپردازی در ویترین نیز بسیار با اهمیت است. بافت اثاثه یا لوازم داخلی مهم است و اغلب از مخمل های لوکس یا یک پارچه ابریشمی گلدار ساخته می شوند. نورپردازی ویترین مغازه، به حدی که بتوان نقاط آن را شناسایی کرد، برای جذب بسیار مهم است. برای تزئین همه چیز از پرده گرفته تا تختخواب ، از منجوق و منگوله استفاده شده است. یک پالت از رنگ کرم فضای داخلی را گرم می کند ، در حالی که از رنگهای کمرنگ و پررنگ مانند نارنجی روشن و قرمز نیز استفاده می شود. اتاق ها تک رنگ هستند و معمولاً دارای رنگ های خنثی هستند.