طراحی دکوراسیون اداری مدرن

فقط مطمئن شوید که گزینه ها را به تعداد محدودی محدود کنید که از کار با آنها نیز خوشحال خواهید شد زیرا آزادی زیاد می تواند در نهایت طاقت فرسا و از نظر بصری پر سر و صدا باشد. این رنگها برای محیطهایی که لازم است افراد هیجان بیشتری داشته باشند گزینه مناسبی است و مناسب برای دکوراسیون شرکتی است. اگر به دنبال تقسیم فضا به بخش هایی هستید که بتواند حریم خصوصی ایجاد نماید استفاده از پارتیشن های ام دی اف با ایجاد دید محدود گزینه ای مناسب برای این کار است. همچنین باید قابلیت ها و امکانات ها و تجزیه تجهیزات سالن را در قالب یک طرح جامع به کارفرما ارائه دهد، و بتواند رضایت او را جلب کند. با به کارگیری لامپ های LED می توان نواحی مهم را برجسته کرد و توجه ها را به آن بخش معطوف کرد. نمایشگری که امروزه برای اتاق کنفرانس مناسب تر و کاربردی تر تشخیص داده شده است، یک دیوار ویدیوییLED می باشد. از بین بخش های موجود در یک سالن کنفرانس اصلی ترین و مهم ترین بخش آن مربوط به فضای اصلی سالن کنفرانس می باشد. برگزار می شود، بهتر است به طراحی این سالن ها و مجهز کردن آن ها دقت بیشتری شود.

نور از ویژگی های موثر در طراحی اتاق کنفرانس می باشد.سالن کنفرانس باید از نور کافی برخوردار باشد تا افراد احساس کسالت نکنند و انرژی شان تحلیل نرود. طیف رنگها بسیار گسترده است و امروزه ابزارهای مختلف هم با رنگهای گوناگونی در بازار به فروش میرسند تا بتوانند سلیقه افراد مختلف را پوشش دهند. بهطوری که استفاده از بعضی رنگها باعث افزایش راندمان کاری افراد حاضر در محل کار میشود و یکسری از رنگها اگر در طراحی محیط کار استفاده شود به افسردگی و کاهش بهرهوری میانجامد. طراحی دفتر کاری که در آن قرار است فعالیتهای تجاری انجام شود با طراحی دفتری که به فعالیتهای اداری اختصاص دارد، با هم تفاوت دارند. ازاینرو این بخش را به معرفی چند ایده اصولی برای طراحی دفتر کار کوچک اختصاص دادهایم.

حتماً بررسی کنید که مبلمانی که قصد خرید آن را دارید (بویژه میز و صندلی اداری) کاملاً ارگونومیک باشد و در طولانی مدت موجب دردهای عضلانی و خستگی مفرط در کارمندان نشود. نحوه ی چیدمان میز و صندلی اتاق کنفرانس ویژگی دیگری است که مورد توجه طراحان دکوراسیون قرار دارد. طرح و نقشه و نحوه اجرای آن بستگی به نظر و ایده شما دارد که چگونه آنرا بسازید. علاوه بر راحتی و کیفیت مبلمان اداری باید به رنگ و طرح آن ها نیز توجه داشته باشید. علاوه بر راحتی، مبل و سایر وسایل باعث میشوند تا جلوهای خاص به محیط کاری بدهند پس باید مبلمان مناسب با فضای دکوراسیون اداری خود را خریداری نمایید. سیستم نورپردازی باید به گونه ای باشد که قابلیت تنظیم داشته باشد تا بتوان در صورت لزوم نور اتاق را کم یا زیاد کرد. به گونه ای که فضای باز و استفاده از رنگ های شاد، در سالن کنفرانس می تواند انرژی مثبت را به حاضرین در سالن منتقل کند.

هم چنین یکی از عوامل دیگری که باید در طراحی سالن کنفرانس به آن دقت کرد، به روز بودن و مجهز بودن سالن آمفی تئاتر و کامل بودن امکانات آن است. هم چنین میتوانید مقاله تاثیر رنگ در دکوراسیون داخلی را مطالعه کنید. هم چنین متریال مورد استفاده و پر کاربرد در مبلمان این سبک ، متریال چوب است که میتوان شکل ها و تزئینات مناسبی را بر روی آن ایجاد کرد تا جذابیت کار افزایش پیدا کند . فاصله بین این ردیف ها باید از ابتدای سال تا انتهای سالن به یک اندازه باشد. حتی افرادی که در انتهای سالن و گوشه های سال قرار دارند، باید دید کافی را داشته باشند. در اولین مرحله باید برای هر وسیله ای جای مشخصی تعیین کنید و همه چیز را در سر جای خودش قرار دهید. با یک محیط کاری باز، اغلب همه جا شلوغ و پر سر صدا میشود. مهمترین نکاتی که میتوانند در انتخاب رنگ محیط کاری موثر و کمک کننده باشند در زیر توضیح داده شده است. در جهان رنگهای بسیار متنوعی وجود دارد که بسته به نظر بیننده میتوانند جذاب یا خستهکننده باشند. رنگهای سرد رنگهایی هستند که میتوانند آرامش خاطر بیشتری القا کنند.

این رنگها به سه دستهی رنگهای گرم، سرد و خنثی تقسیمبندی میشوند. بنابراین وجود این رنگها در محیطهای کاری باعث میشود تا کارمندان احساس امنیت، آسودگی و راحتی داشته باشند. در اغلب موارد پارتیشن های تمام ام دی اف با عرضی بین 90 تا 140 سانتی متر و ارتفاع 140 تا 380 سانتی متر طراحی و نصب می گردند. از لامپ های دیواری هم برای روشنایی دیوار استفاده می شود. جدای از بحث روشنایی که معمولاً می توان با لامپ های مدرن امری راحت آن را تایم نکرد، تور طبیعی می تواند در آرامش کارکنان تأثیر بسزایی داشته باشد. چراغ های سقفی برای روشنایی عمومی به کار می روند.

به کارگیری عناصر مختلف دکوراسیون، انرژی و انگیزه زیادی را ایجاد می کنند. رنگهای گرم سبب افزایش احساس رقابت، شور و نشاط و صمیمیت میشوند و محیط را دوستانهتر نشان میدهند. علاوه بر این بالا بودن میزان نور طبیعی می تواند فعالیت کارکنان را افزایش داده . پارتیشنهای شیشهای و شفاف به ایجاد ارتباط بصری کارمندان کمک کرده و حس تعامل و همکاری را افزایش میدهد. با طراح صحبت کنید، بهتر است طرح ها و عکس های مبلمانی که در مجلات یا سایت های اینترنتی دیده اید شامل موارد مورد علاقه یا احیانا مواردی که دوست ندارید را در اختیار وی قرار دهید.

در این مقاله قصد داریم تا رنگهای مختلف و اثراتشان در دکوراسیون ادرای را بهتر بشناسیم. تا بتوانند ارتباط خود را با فرد اجرا کننده حفظ کنند، و هدف سخنان و یا اجرای آن را به صورت بهتر درک کنند. بُردهای هوشمند یا وایت بُردهای الکترونیکی از ملزومات اتاق کنفرانس می باشند که اطلاعات را به صورت فایل های دیجیتال ذخیره می کنند و دیگر نیازی به یادداشت برداری نمی باشد. فضاهای مینیمالیستی و فضاهای کاری کوچک، زرق و برق دار و جذاب نیز مورد استفاده قرار می گیرند. بر همین اساس اکسسوری ها که لوازم تزئینی هستند ضمن زیبایی بخشی به فضا، باعث نظم دهی به کار در محیط های کاری می شرکت طراحی دکوراسیون داخلی اداری گردند.

در این مقاله شما را با نحوه طراحی یک سالن کنفرانس مجهز، زیبا، کاربردی و پر امکانات آشنا می کنیم. تیم معماران به منظور انتقال راحتی و نرمش به فضا دیوار های شرکت را با استفاده از چوب پوشش داده اند. مبلمان اداری مدولار به این خاطر طرفدار پیدا کرده است که میتواند سلیقههای مختلف را پوشش دهد. همانطور که می دانید طراحی و دکوراسیون داخلی اداری مدرن موارد مختلفی را شامل می شود که در کنار هم به زیباتر شدن محیط کمک می کند. در واقع این مکان سمبُلی از اعتبار شرکت می باشد و مدعوین توجه خاصی به این بخش دارند. برای طراحی قسمت های خاصی مانند نمای ساختمان حتما به کاربری ساختمان خود توجه کنید. انتخاب صندلی برای مدیرعامل در اتاق کنفرانس یکی دیگر از ویژگی هایی است که باید در طراحی اتاق کنفرانس به آن توجه خاصی داشته باشید. قبل از انتخاب میز و صندلی باید نحوه چیدمان آن ها مشخص شود تا انتخاب مناسبی صورت بگیرد.

اگر شما هم تمایل دارید بدانید که رنگهای مختلف در محیطهای گوناگون چه تاثیراتی میگذارند با ما تا پایان این مطلب همراه باشید. مسلم است که اگر طراحی داخلی و یا دکوراسیون داخلی خود را به یک فرد با تجربه و ماهر بسپارید برایتان هزینه هایی را در پی خواهد داشت، اما این کار باعث می شود، پروژه شما سر وقتی که می خواهید و با بودجه ای که در نظر دارید، به پایان رسیده و به شما تحویل داده شود. صحنه سالن های کنفرانس در آن زمان ها بسیار ساده بوده و افراد فقط بر روی آن اجرا های خود را به نمایش می گذاشتند. در کل سالن کنفرانس باید از یک سیستم صوتی مجهز و استاندارد برخوردار باشد.

صندلی مدیرعامل در سالن کنفرانس در نظر مدعوین نماد موقعیت و شرایط شرکت تلقی می شود. چیدمان صندلی ها در سالن کنفرانس یک امر بسیار مهمی است. نورپردازی در سالن کنفرانس باید به گونه ای باشد که همه افراد حاضر در سالن دید خوبی از فردی که روی سن اجرا می کند داشته باشند. نوع کاری که در یک مکان صورت میگیرد، برند کاری، فضای کاری، ویژگیهای افراد مراجعه کننده، همه و همه نکات موثری هستند که باید در نظر گرفته شوند. دفتر کار دارای پارتیشنهایی پربرگ و سبز است که به عنوان جایگزینی برای پارتیشن اداری رسمی و خشک در فضاهای کاری بسته و بیروح در نظر گرفته شدهاند. شایان ذکر است که فضاهای معماری بدون رعایت اصول طراحی دکوراتیو یا غیر قابل استفاده است، یا کارایی لازم و بهینه را نخواهد داشت. حاضرین در جلسه باید صدای سخنران را کاملا واضح و به راحتی بشنوند. ویژگی بارز آکوستیک به گونه ای است که صداهای بیرونی در داخل اتاق شنیده نمی شوند و صدای داخل اتاق هم بیرون نمی رود.

همچنین باید زیبا و شکیل باشد، و صدای اجرا کننده در همه جای سالن به صورت واضح و رسا پخش شود. اما ویژگی مشترک بین همه این موارد امکان استفاده از پارتیشن شیشه ای در طراحی هر یک از آن ها است. پارتیشن شیشه ای دو جداره اداری، یک امکان برای طراحی اتاق های شفاف با امنیت صوتی است برای زمانی که می خواهید از انتقال صوت به محیط بیرون جلوگیری کنید و در عین حال از دیواربندی های شفاف پارتیشنی نیز جهت بهره مندی از مزایای آنها استفاده کنید. گاهی مجبور هستید با افرادی که در خارج از کشور حضور دارند یا امکان حضور در جلسات شرکت را ندارند از طریق ویدیو کنفرانس، جلسه داشته باشید. آنچه محیط را پویا و آرام و متمرکز میکند انتخاب ترکیبات رنگ مناسب است. بر اساس فضای موجود در اتاق کنفرانس باید یک نمایشگر مناسب با آن انتخاب شود. همان گونه که در بالا گفته شد، از عوامل موثر دیگر در طراحی سالن کنفرانس می توان به خلاقیت و روحیه هنری یک طراح ماهر، میزان بهره مندی سالن کنفرانس از تکنولوژی به روز، نام برد.

صندلی شیک و گران قیمت در دید مخاطب این تصور را ایجاد می کند که شرکت از درآمد خوب و بالایی برخوردار است و شرکت در شرایط خوبی به سر می برد. مسیر عبور افراد در سالن کنفرانس باید به گونه ایی باشد که، افراد بتوانند به راحتی و آسانی بین صندلی ها عبور کنند. قطعا سالن کنفرانس از مهم ترین قسمت های یک ساختمان اداری میباشند و در طراحی اداری نقش بسزایی دارند. یکی از اصلی ترین عنصرهایی که در زیبایی دکوراسیون اداری تاثیر بسزایی دارد ، رنگ محیط است. اما میتوان در کنار استفاده از رنگهای مختلف روی یک نوع رنگ متمرکز شد. برای این کار میتوان از رنگ های ملایم و روشن و پر انرژی استفاده کرد. برای اتاق های کنفرانس کوچک بهتر است که از رنگ های روشن استفاده شود تا اتاق بزرگتر و دلبازتر به نظر بیاید. اکثر مردم از وجود رایحه های مختلف در محیط کار خود استقبال نخواهند کرد بنابراین باید طوری از آن استفاده کنید تا باعث اذیت دیگران نشود. این مسیرها باید به نحوی طراحی شوند که هنگام عبور افراد متفرقه، توجه افراد نشسته در سالن پرت نشود. همچنین این مسیر ها باید قابل دسترس برای همه افراد حاضر در سالن باشد.