شگرد مدیران خودرو برای افزایش قیمت با طرح های فروش تبلیغاتی

انتهای پیام/



منبع

سازمان حمایت در این شرایط چه وظیفه ای دارد؟ مگر می توان بازار را دو دستی در اختیار خودروهای چینی قرار داد؟ خودروهایی که مصرف کننده را در نهایت برای تعمیر و خرید قطعه سرگردان می کنند.

این روزها آگهی های فروش شرکت مدیران خودرو در فضای مجازی فراوان دیده می شود اما وقتی خریدار با شرکت تماس می گیرد تا بتواند محصول را خریداری کند مسئولان فروش اعلام می کنند این آگهی های فروش که به مناسبت دهه فجر اعلام شده فقط جنبه تبلیغاتی داشته و خبری از خودرو نیست.

چطور می توان طرح فروشی که خبری از خودرو نیست را رسانه ای کرد! چرا سازمان حمایت در این طرح های فروش سکوت کرده و می گذارد حقوق مصرف کنندگان مورد تضییع قرار گیرد.

– قیمت دلار تغییرات قیمتی را در خودروها اجرایی می کنند.

این روزها آگهی های فروش شرکت مدیران خودرو در فضای مجازی فراوان دیده می شود اما وقتی خریدار با شرکت تماس می گیرد مسئولان فروش اعلام می کنند این آگهی های فروش که به مناسبت دهه فجر اعلام شده فقط جنبه تبلیغاتی داشته و خبری از فروش خودرو نیست.

این موضوع فقط یک شگرد برای افزایش تقاضا و در نهایت افزایش قیمت محصولات در ماه های آینده است.