رسیدگی به پیام شهروندان حتی در فضای مجازی | پیرو ارسال پیام


پیرو ارسال پیام یک شهروند در صفحه اینستاگرام شهرداری منطقه11 مبنی بر ایجاد مزاحمت برخی اصناف در خیابان اسکندری، با پیگیری شهردار ناحیه3 و اعزام گروه اجرایی به این محدوده، – به بیش از 10 کاسب این راسته که در خرید و فروش خودرو شاغل هستند تذکر شفاهی و کتبی گرفتند و خودروهای مزاحم به داخل فروشگاه ها یا پارکینگ انتقال پیدا کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازهمشهری آنلاین، محدثه ذوالفقاری مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه 11 در این باره گفت: پس از تذکر شفاهی و اخطارهای مکرر کتبی به کاسبان این صنف، هفته آینده، واحدهایی که از اجرای قانون و احترام به حقوق شهروندی سرباز می زنند با مشارکت اداره ساماندهی مشاغل منطقه11 و ناحیه3 به دستور مقام قضایی پلمب می شوند.

اگر به صفحات مجازی شهرداری منطقه 11 نگاه بیندازیم از این دست پیگیری ها را مکرر می بینیم که باعث دلگرمی شهروندان برای توجه و رسیدگی به حقوق شهروندی شان است.

به طور مثال مدتی پیش شهروندی اعلام کرده بود که در چهارراه معین السلطان، حد فاصل ورودی فروزش، قطعه ای از آهن دریچه روی جوی آب جدا شده که ممکن است سبب آسیب به شهروندان شود.

همان موقع گروه اجرایی 137 به محل اعزام شدند و مشکل را رفع کردند.

یکی دیگر از درخواست های شهروندان، گلایه آنان از بساط گستران فروش کتاب در خیابان انقلاب بود که با تذکر شفاهی و راهنمایی بساط گستران برای جلوگیری از سدمعبر، رضایت شهروندان تأمین شد.

کلید واژه ها: شهروند – شهرداری منطقه 11 – شهردار – حقوق شهروندی – شهرداری – منطقه – تذکر شفاهی – شهروندان – خرید و فروش خودرو – دستور مقام قضایی – مدیر روابط عمومی – شهروندی – منطقه 11 – رسیدگی – پیگیری – روابط عمومی – خودرو – خرید و فروش – شفاهی – اینستاگرام – مجازی – مقام قضایی – ارسال پیام – فضای مجازی – فروش خودرو – ذوالفقاری – فروش – ساماندهی – تذکر – کاسب



منبع