دیجیتال مارکتینگ چیست معرفی ابزارهای دیجیتال مارکتینگ
بسیاری از کاربران شبکه های اجتماعی با استفاده از هشتگ نام شما به بیان دیدگاهها، نظرات و حتی خاطرات خود از برند شما میپردازند. سعی در بهبود جایگاه سایت مورد نظر دارند تا با ارتقا جایگاه سایت در نتایج جستجو و قرار گرفتن در صفحه اول گوگل، کاربران سریع تر و راحت تر به سایت دسترسی داشته باشند. ترافیک ارگانیک و خریداری شده مهمترین راهکارهای بازاریابی توسط موتورهای جستجو برای ارتقای سایت است. ترافیک خریداری شده یا Paid Trafficدر مقابل ترافیک ارگانیک قرار میگیرد، زمانیکه به دلیل محتوای ارزشمند و توجه کاربران بازدید صفحه شما افزایش مییابد، حجم ترافیک به صورت ارگانیک ارتقا یافته و نیازی نیست برای ارتقای آن هزینه کنید.
کدام شبکهاجتماعی مناسب کسب و کار شماست؟
اگر بخواهم یک عدد تقریبی بگویم، بیش از 50 درصد ورودی اکثر وبسایتها از گوگل است. از آنجایی که بحث سئو خیلی مهم و حیاتی است، ما در نوین مقالههای زیادی درباره سئو نوشتهایم. سیر تا پیاز سئو سئو را میتوانید در مقالات صفحه سئو در آکادمی نوین پیدا کنید. بازاریابی محتوا یعنی جذب مخاطب از طریق تولید محتوای باکیفیت و سئو شده، و هدایت او به سمت خرید از سایت. معمولاً در جستجوها به یک نتیجه اکتفا نمیکنیم و چندین تب همزمان باز میکنیم. در این مرحله کارشناس دیجیتال مارکتینگ باید مطمئن شود که اطلاعات موردنیاز کاربر در دسترس هستند و در کل تجربه کاربر رضایتبخش باشد.
هماهنگ کننده اتوماسیون بازاریابی و فروش این امکان را به کل تیم بازاریابی میدهد تا رفتار مشتریان خود را درک کنند و با استفاده از ابزارهای اتوماسیون رشد کسب و کار و کمپینها را بسنجند. از آنجایی که بسیاری از فعالیتهای بازاریابی توضیح داده شده در بالا ممکن است جدا از یکدیگر انجام شوند، به همین دلیل بسیار مهم است که فردی تمام فعالیتهای بازاریابی را دریابی کند. حجم بالای کاربران تلفن همراه که میتوانند به مشتریان ما بدل شوند بازاریابی پیامکی را جذاب کرده است. با افزایش حجم تبلیغات پیامکی، شیوه اجرای این تبلیغات اهمیت بالایی یافته و با یک اجرای مناسب میتوانیم انتظار داشته باشیم با کمپین موفقی رو برو شویم. در تبلیغات پیامکی باید به مخاطب احترام گذاشت و به زمان ارسال و شیوه تعامل با مخاطب توجه ویژه ای داشت. ارسال پیام های بی موقع و غیرر مرتبط اعتماد مشتری را از بین برده و به ضد تبلیغ تبدیل میشود.
کمپین تبلیغاتی چیست و چگونه میتوان یک کمپین موفق داشت؟
امیدوارم تا اینجای کار متوجه قدرت دیجیتال مارکتینگ در کسبوکارهای اینترنتی شده باشید. اگر وبسایت فعالی دارید یا قصد کسب درآمد اینترنتی به هر طریقی را دارید باید بدانید راه میانبری وجود ندارد باید بازاریابی دیجیتال را به خوبی یاد بگیرید. شرکت های بازاریابی دیجیتال خوب برای درک ارزش ها و چشم انداز کسب و کار شما وقت صرف می کنند و با شما برای ایجاد استراتژی های بازاریابی سفارشی که موفقیت کسب و کار شما را افزایش می دهد همکاری می کنند. بهترین شرکت دیجیتال مارکتینگ، طرح ها و استراتژی های سفارشی را ایجاد می کنند که تصویر و صدای برند شما را منعکس می کند و تضمین می کند که چه نوع استراتژی های بازاریابی شما برای کسب وکار شما مناسب هستند. زمانی که یک شرکت دیجیتال مارکتینگ توانست در مورد عملیات، نیازها و عملکردهای کلیدی کسب و کار شما بحث و درک کند، می تواند یک برنامه بازاریابی دیجیتال سفارشی ایجاد کند که اهداف و اهداف کسب و کار شما را برآورده کند.
روابط عمومی آنلاین در بازاریابی دیجیتال(Online PR)
فارغ از مکان شما در فرآیند مارکتینگ، خیلی مهمه که بهروش های سئو رو به خوبی سی یو وب بشناسین. علاوه بر بهبود رنک در موتور جستجو، سئو میتونه تست و بهینه سازی کمپین های مارکتینگی شما رو تقویت کنه. اینطوری مطمئن میشین محتوای شما با کیفیت و ارزشمنده و دقیقا همون چیزیه که مشتریان بالقوه تون لازم دارن. دیجیتال مارکتینگ به شما کمک می کنه تا مخاطبتون رو بشناسین و اطلاعات مهمی رو در خصوص اونها به دست بیارین.
- سلام خیلی فرقی نداره چی خونده باشین، میتونین از سایتهای که محتوای خوب و کاملی در زمینه دیجیتال مارکتینگ دارن استفاده کنین و با کار کردن و پیاده سازی اون مطالب کم کم یاد بگیرین.
- در سالیان اخیر، محتواهای صوتی همچون کتابهای صوتی و پادکستهای صوتی جایگاه ویژه در بین مخاطبین یافتهاند و مخاطبان خاص خود را دارند.
- اگر هزینه زیادی را در بازاریابی دیجیتال خود صرف کنید، میتوانید مطمئن باشید که بازگشت سرمایه خوبی هم خواهید داشت.
- مکان در واقع همان درگاه فروش محصولات و خدمات شما به مشتریست که باید مشخص باشد.
- یکی دیگر از دلایل اصلی عدم نتیجهگیری خوب از یک کمپین پیامکی، استفاده از بانکهای شماره تلفن همراه آماده داخل پنلهای پیامکی شرکتهاست.
- توجه کنید بازاریابی دیجیتال باید هماهنگ با ۴P شما و در امتداد آن باشد، تا پیامهای متناقضی به مخاطب ارسال نشود.