توزیع قطعات یدکی هایما 8S قبل از عرضه به بازار | مدیرعامل




چهارشنبه، 11 آبان 1401 ساعت 16:052022-11-02اقتصادي


مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو از آمادگی کامل شبکه برای ارایه خدمات مطلوب به مشتریان هایما 8S خبر داد.

– به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایکوپرس- بابک سلاجقه در حاشیه آیین آغاز تولید انبوه هایما 8S، با بیان این که برای نخستین بار است که شبکه خدمات پس از فروش پیش از ورود محصول به بازار آمادگی ارایه خدمات را ایجاد کرده، از آموزش نیروهای شبکه خدمات خبر داد و گفت: در حال حاضر 83 نمایندگی تجهیز شده که در روزهای آینده به 93 باب خواهد رسید.

سلاجقه با بیان این که ابزار مورد نیاز در شبکه خدمات داخلی سازی شده و در روزهای آینده در اختیار نمایندگی ها قرار خواهد گرفت، افزود: در هراستان چهار تا پنج نمایندگی و در تهران نیز تعداد 9 نمایندگی تجهیز شده و آماده خدمات رسانی هستند.

مدیرعامل ایساکو افزود: مستندات فنی تعمیراتی آماده شده و روی سایت اینترنتی ایساکو قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: تامین قطعات یدکی تا هفته آینده با ترخیص از گمرک تکمیل خواهد شد.

وی با تاکید بر رعایت اصول استاندارد تعمیرات برای محصول جدید، خاطرنشان کرد: زمان استاندارد تعمیرات در سیستم ایساکو به روزآوری شده و نرم افزار به روزرسانی دیاگ نیز دریافت و روی شبکه قرار گرفته است.


آخرین اخبار سرویس:



توزیع قطعات یدکی هایما 8S قبل از عرضه به بازار

توزیع قطعات یدکی هایما 8S قبل از عرضه به بازار




همه حقوق این سایت برای قطره محفوظ است. قطره مسئولیتی در قبال محتوای مطالب ندارد.

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.




منبع