به همین دلیل نامهای متفاوتی دارد

طبیعتا از نظر مصرف بنزین جز ماشین های اقتصادی و کم مصرف نیست! ضمنا از مدل بعنوان خودرو اسکورت و ضد گلوله استفاده می شود که شرکت معروف klassen – کلاسن عهده دار تجهیز و زره پوش کردن آن است. این باعث شد Pajero یک وسیله نقلیه چهارچرخ محرکی باشد که تمام امکانات رفاهی یک ماشین سواری را در خود می امیزد. تا به امروز، Pajero موفقترین وسیله نقلیه در رالی داکار است (برنده شدن در کلاس ۷ خود از ۱۰ مسابقه آخرین و ۱۵ از ۳۲ مسابقه کامل). این نه تنها به Pajero شهرت خارجی داده، بلکه در بخش فروش کمک کرد. پاجرو در یک خرده فروشی در ژاپن به نام کار پلازا فروخته میشد و فروش آن در ایالات متحده تا سال ۲۰۰۶ متوقف شد. از شروع نسل ۴ ام این مدل میتسوبیشی و تکرار فروش آن در سایر نقاط جهان. G63 ها در مقایسه با دیگر مدل ها و چرخ های بزرگتر تقریباً به همین شکل به نظر می رسند. اما در زبان اسپانیایی یک اصطلاح سوء استفادهگر به آن داده شدهاست. یک حلقه محافظ چرخ یدکی در شب سیاه مگنو ، لاستیک ها و تایزهای 20 اینچی جدید در G 550 اختیاری و آپشن سفارشی هستند.

ولی در مدل 2021 یک صفحه نمایش استاندارد سنج دیجیتال و شارژ بی سیم تلفن هوشمند اکنون در مدل استاندارد و دو نسخه طراحی شده در دسترس موجود است G550 با 416 اسب بخار توئین توربوی V-8 و AMG G63 ، که 577 اسب بخار و 627 پوند فوت گشتاور را از یک نسخه مخصوصاً اسپورت V-8 ارائه شده است همه آنها چهار مجهز به چهار چرخ 4WD و دارای سه دیفرانسیل قفل هستند و اگرچه تعویض جلو به سیستم تعلیق مستقل جلو باعث راحتی بیشتر آنها در جاده شده ، اما G-Wagen (از Geländewagen آلمانی یا “وسیله نقلیه بین شهری”) یک چهارچرخ قابل توجه تا زمانی که مجهز به چرخ های آلیاژی 22 اینچی اختیاری نباشد. ابتدا در نسخه ۳ درب با فاصله محور 92.5 اینچ(نسبتا معمولی) و سپس نسخه ۵ درب نیز با فاصله 106.1 اینچ تولید شد ؛ سیستم تعلیق در جلو از نوع جناقی و در عقب شمش است و دارای شاسی نردبانی است.سقف نخستین نسل فلزی یا کروک و سه گزینه مختلف موتور در دسترس بود هرچند بیشتر به تدریج اضافه شد، که با رسیدن به بالاترین حد خود یعنی موتور ۶سیلندرخورجینی/وی شکل ۳ لیتری پایان یافت.

دیگر پیروزیها در رویدادهایی مانند سافاری استرالیا و جنگل شمالی ادامه یافت. در ژانویه سال ۱۹۸۳، اولین Pajero نخستین بازی خود را در مسابقات پاریس داکار انجام داد، و تنها در مرحله سوم در سال ۱۹۸۵ در رده اول قرار گرفت. نسل اول نخستین بار در نمایشگاه توکیو در اکتبر ۱۹۸۱ ساخته شد و در ماه مه سال ۱۹۸۲ راه اندازی شد. اولین نمونه اولیه Pajero در نمایشگاه توکیو در نوامبر ۱۹۷۳ منتشر شد. نمونه اولیه Pajero II در سال ۱۹۷۸، پنج سال بعد، به نمایش گذاشته شد. به لطف موفقیتهای پاجرو این مدل با نامهای Pajero, Montero and Shogun شناخته شد و برای مدلهای جدید تری نظیر Pajero Mini kei car, the Pajero Junior and Pajero iO/Pinin mini SUVs, مجله خبری mycarrental and the Mitsubishi Pajero/Montero/Shogun Sport. در حال حاضر مطابق آخرین اخبار خودرو و بررسی خبرنگاران یوزرو ، نمی توانیم بگوییم ، اما امید زیادی داریم که این مدل بتواند بهترین استانداردهای ایمنی خودرو در دنیا را بدست بیاورد هر چند در حال حاضر بخش عمده ایی از آنها را کسب نموده است. از مزایای آن هر آنجه بگوییم کم است ، فقط در یک کلام می توان گفت این مدل علاوه بر اینکه از گروه اس یو وی یا همان شاسی بلند آفرود است بسیار نرم و زیبا به همراه جدیدترین تکنولوژیهای روز دنیا تجهیز شده است که نه تنها کابردی در سطوح ناهمواره و جاده های کوهستانی دارد بلکه در خیابان های شهری نیز مناسیب می باشد.

میتسوبیشی پاجرو (به انگلیسی: Mitsubishi Pajero) یک خودروی شاسی بلند ساخت شرکت میتسوبیشی است، این نام برگرفته از لئوپاروس پاجروز، یک گربه بومی منطقه فلات پاتوگونای جنوبی آرژانتین میباشد. در آمریکا با نام میتسوبیشی مونترو (شکارچی کوه) شناخته میشود. هدف میتسوبیشی این بود خودرویی دوباره لق شود که جایگزینی برای Toyota Land Cruiser و نیسان برای خریداران ژاپنی باشد، یک وسیله نقلیه تفریحی، نه فقط یک SUV. به استثنای جاماییکا و برزیل و اسپانیا، در اروپا به میتسوبیشی (شوگان) معروف است. صندلی های جلو و عقب با پشتیبانی فوق العاده ، توانایی حمل بار بیش از حد متوسط و مواد منفرد ، کمک می کند تا 10 از 10 کامل در بحث راحتی و کیفیت به دست آورد. قصد داشته باشید هزینه های اضافی را برای کروز کنترل تطبیقی ، مانیتورهای نقطه کور ، سیستم دوربین دید دوربند و حتی کمک پارکینگ فعال هزینه کنید. اگر از این خبر لذت برده اید لطفا ضمن نشر دیدگاههای خود در زیر یوزرو را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید و به دوستان خودتان معرفی نمایید. به همین دلیل نامهای متفاوتی دارد. به طور رسمی ، EPA G550 را در 13 mpg شهر ، 17 بزرگراه ، 14 ترکیبی متصل می کند. این ارائه ویژگیهایی بود که قبلاً در یک ماشین ژاپنی با چهار چرخ نشنیده نشده بود، یک موتور دیزل توربوشارژ، یک تعلیق دو طرفه با به اصطلاح (جناغ ماهی)، فرمان قابل تنظیم و صندلیهای جک دار.