بالاترین امتیاز جایزه ملی لجستیک و زنجیره تامین به ایساکو رسید


شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو در سومین دوره جایزه ملی لجستیک و زنجیره تامین، در اولین حضور خود موفق به دریافت تقدیرنامه دو ستاره با بالاترین امتیاز شد.

– به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری موج، مراسم پایانی سومین دوره جایزه ملی لجستیک و زنجیره تامین که 25 آبان ماه در دانشگاه صنعتی امیرکبیر و با حضور استادان این حوزه و مدیران ارشد شرکت های مورد ارزیابی برگزار شد، شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو با کسب امتیاز 387 تقدیرنامه دو ستاره دریافت کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی شرکت ایساکو، ارزیابان این طرح در مهر ماه امسال با حضور در شرکت ایساکو به بررسی و ارزیابی زیرساخت های لازم و استانداردهای مورد نظر جایزه لجستیک پرداختند.

این ارزیابی ها بر اساس 36 زیر معیار و 9 معیار کلی شامل برنامه ریزی، مشارکت، لجستیک، مدیریت محصول، زیرساخت های مدیریتی، نتایج شرکا/مصرف کنندگان، نتایج زیست محیطی و نتایج کلی زنجیره تامین، صورت گرفته است.

جوایز این برنامه نیز در هشت سطح طبقه بندی شده بود که شرکت ایساکو در اولین دوره حضور خود موفق به دریافت تقدیرنامه دو ستاره شد.

این در حالی است که این شرکت با کسب امتیاز 387 امتیاز لازم برای کسب تقدیرنامه سه ستاره را نیز به دست آورده بود.



منبع