بازدید نظارتی از مرکز تماس امدادخودروایران | مدیران خدمات

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی شرکت ایساکو، مدیران خدمات پس از فروش ایران خودرو به منظور نظارت بر حسن اجرای طرح امداد و خدمت رسانی به هم وطنان در تعطیلات نوروزی، همچون سنوات گذشته، طبق برنامه ای مدون از نمایندگی های مجاز و گروه های امدادی و ستاد اجرایی بازدید به عمل می آورند.

 در این بازدید، مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو گفت: در طرح پیش رو، 306 نمایندگی به صورت کشیک آماده ارایه خدمات به مشتریان هستند و ناوگان امدادی مجهز با حضور 2500 اکیپ شیفت امدادی شرکت امدادخودرو ایران شامل ترکیبی از امدادپلاس، خودروبر، موتورسوار، امداد بانوان، امدادسوییچ، امداد گلس و



منبع

 بنابراین گزارش، بابک سلاجقه و هیات همراه در پنجمین روز سال با حضور در مرکز تماس شرکت امدادخودرو ایران و ستاد فرماندهی طرح خدمات نوروزی، از نحوه پاسخ گویی و مدیریت ارایه خدمات به مشتریان بازدید کردند.

مدیران خدمات پس از فروش ایران خودرو از مرکز تماس هوشمند شرکت امدادخودروایران و ستاد فرماندهی طرح خدمات نوروزی بازدید کردند.

– به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایکوپرس- مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو و هیات همراه در دومین بازدید خود در سال 1402، از مرکز تماس هوشمند شرکت امدادخودروایران و ستاد فرماندهی طرح خدمات نوروزی مستقر در سایت دو شرکت ایساکو و بازدید کردند.